Donnerstag, 27. August 2009

090827.


Bilder statt Worte. Mein Presswurst-Kleid und ich. Es war wohl der letzte gemeinsame Ausflug.

I feel like head cheese in that dress. I think we need to part.

Dress: Primark.
Shoes: Topshop.
Shirt: H&M.

Kommentare:

fröken lila hat gesagt…

hui, das sah mal echt knapp aus. das war bestimmt das gute münchner bier. ein bier ist ja eine mahlzeit, sagt man. und das obwohl du nur in maßen trinkst ;) pun intended.

AlicePleasance hat gesagt…

That dress is adorable and so very you :-)

Becky's Alien Airport hat gesagt…

es ist schon sehr süß das kleidchen, aber obenrum machts ein bisschen flach und weiter unten, betont es zu sehr...
Schade drum.

Lola M. hat gesagt…

Servus! I moved to Munich two years ago from the States, but it's refreshing to read about how you are adjusting to the city and life here... makes me realize I'm not the only one! I've been reading your blog for awile now and absolutely love to see the outfits you create/how you pair vintage clothes with modern pieces. :)

Nadine hat gesagt…

Sie sind eine ganz bezaubernde Presswurst Fräulein Dotti!

Sadie's Wardrobe hat gesagt…

Love the buttons on your dress!
xxx

Related Posts with Thumbnails